
SAYIN BAŞKAN BİZLERİ NASIL MAĞDUR ETMEYECEKSİN LAFI UZATMADAN AÇIKLAYIN..!!
Biz Kaim-der olarak bilgilendirme,aydınlatma toplantılarında sıkıntılarımızı,rahatsızlıklarımızı dile getirdik. Yapılmak istenilen haksızlıkları söyledik. Basına yansıdı,gazetelerde hep yazıldı. Mülklerimizi m²si 200TL’den alınmak isteniyor. Mülklerimiz çok değerli,zemini sağlam, her yere yakın,güney cepheli,mülklerimizin üzerine 11 katlı biloklar yapacaksın,ticari işletmeler yapacaksın arsa değerini 200TL’den göreceksin, kimse ses çıkarmayacak,hakkını arayanlara da iftira atacaksın. Bizim toplantılara katılıp da yuhalanmanızı istemiyoruz.Unuttunuz galiba bizim kentimizin,güzel çankırımızın Belediye Başkanısınız. Biz şehrimizin belediye başkanının yuhalanmasını hiç istemiyoruz.
İşte meydan! Nasıl bizleri mağdur etmeyeceksiniz, lütfen açıklayın!! Lafta kalmasın gerekenleri de yapın! Herkes rahatlasın; yuvasını, barınağını,evini kaybetme korkusu sona ersin.
Siyaseti siz yapıyorsunuz. Durdunuz, durdunuz seçimlere 7-8 ay kala Toki projesini gündeme getirdiniz;bizler Toki projesine karşı değiliz Modern çağdaş evlerde oturmak hepimizin en büyük hayalidir ama Toki projesi uygulanırken birçok kişinin canının yanmasını,mağdur olmasını istemiyoruz.
Toki ile yaptığınız anlaşmalarla mahalle sakinlerine gönderdiğiniz M.180ÇAN005.03 tehdit mektubunu muvafakat senedini ( İcmal liste A.N.formundaki A.N) elinizi vicdanınıza koyarak bir daha okuyun,anlamazsanız bir kere daha okuyun! Herhalde kör değilsiniz.Mahalle sakinlerinin haklarının nasıl gasp edilmek istendiğini göreceksiniz.
Biz sivil toplum kuruluşuyuz. Görevimiz halkın sıkıntılarını,rahatsızlıklarını,kanunlar ve hukuk çerçevesinde dile getirmek,eylemler yapmaktır.Biz siyasi bir faaliyet göstermiyoruz. Bu parti iyidir,bu parti kötüdür demiyoruz.Bize verilen destekler siyasi değildir.Mahalle sakinlerinin dertlerini,sıkıntılarını,gözyaşlarını gören sağdaki ve soldaki partilerin bize verdiği vicdan desteğidir.Bizim toplantılarımızda oy filan istemiyorlar.
Millet olduğumuzun bilinmelidir. Kaderde, kıvançta, iyi günde, kötü günde, bir olduğumuzun göstergesidir bunlar. Yüce rabbimizin kulu, peygamberimizin ümmeti olduğumuzun takiyyesiz ispatıdır.
Toki projesi yapılsın kimsenin canı yanmasın,hiç kimse mağdur olmasın. Bunu söyledik, söylüyoruz ve söylemeye devam edeceğiz.
Çözüm çok kolay nasıl. Mağdur olmayacağımızı canımızın yanmayacağını açıklayın.Gerekenleri yapın ‘’Lafla peynir gemisi yürümez’’ icraat gerekiyor.Mahalle sakinlerinin çok zor durumda olduklarını basın bildirilerimizde açıkladık. Moralleri, kimyaları bozuldu. Hasta olup hastanelerde yatanlar var. Rica ediyoruz bu işkenceye, gözyaşlarına son verin diye açıklamalar yaptık. Hiçbir adım atmadınız.Bu insanların dertlerine sıkıntılarına çare olmadınız,bizleri çağırıp da bu insanların sıkıntıları nelerdir diye sormadınız.Uzatmaya hiç gerek yoktu.
Biz sıkıntılarımızı,rahatsızlıklarımızı söyledik. Sizin de sıkıntılarımızı, mağduriyetimizi giderecek açıklamalar yapmanız gerekirdi; ama siz bizim sıkıntılarımızı giderecek açıklamalar yapmadınız. Eğer bizleri tatmin edecek açıklamalar yapsaydınız bu iş uzamadan biterdi.
Seçimler yakın diye sorunlarımızı,sıkıntılarımızı duyduğumuz rahatsızlıkları söylemeyelim mi?
Bize yapılmak istenilen haksızlıkları bugün de yarın da dile getireceğiz.Kanunlar ve hukuk çerçevesinde haklarımızı sonuna kadar arayacağız.
Biz Kaim-der olarak sadece mahalle sakinlerinin nasıl mağdur edilmeyeceğini açıklamanızı bekliyoruz.Kalp kırmaya, sağa-sola saldırmaya gerek yok.Belediye Başkanı gibi davranmanızı ve şehri emin olduğunuzu haklımıza görevinizdeyken göstermenizi diliyoruz.
KAİM-DER(Karatekin,Alibey,İnciliçeşme,Mimarsinan,Karataş Mahalleleri Güzelleştirme,Yardımlaşma ve Dayanişma Derneği)
KAİM-DER
Biz Kaim-der olarak bilgilendirme,aydınlatma toplantılarında sıkıntılarımızı,rahatsızlıklarımızı dile getirdik. Yapılmak istenilen haksızlıkları söyledik. Basına yansıdı,gazetelerde hep yazıldı. Mülklerimizi m²si 200TL’den alınmak isteniyor. Mülklerimiz çok değerli,zemini sağlam, her yere yakın,güney cepheli,mülklerimizin üzerine 11 katlı biloklar yapacaksın,ticari işletmeler yapacaksın arsa değerini 200TL’den göreceksin, kimse ses çıkarmayacak,hakkını arayanlara da iftira atacaksın. Bizim toplantılara katılıp da yuhalanmanızı istemiyoruz.Unuttunuz galiba bizim kentimizin,güzel çankırımızın Belediye Başkanısınız. Biz şehrimizin belediye başkanının yuhalanmasını hiç istemiyoruz.
İşte meydan! Nasıl bizleri mağdur etmeyeceksiniz, lütfen açıklayın!! Lafta kalmasın gerekenleri de yapın! Herkes rahatlasın; yuvasını, barınağını,evini kaybetme korkusu sona ersin.
Siyaseti siz yapıyorsunuz. Durdunuz, durdunuz seçimlere 7-8 ay kala Toki projesini gündeme getirdiniz;bizler Toki projesine karşı değiliz Modern çağdaş evlerde oturmak hepimizin en büyük hayalidir ama Toki projesi uygulanırken birçok kişinin canının yanmasını,mağdur olmasını istemiyoruz.
Toki ile yaptığınız anlaşmalarla mahalle sakinlerine gönderdiğiniz M.180ÇAN005.03 tehdit mektubunu muvafakat senedini ( İcmal liste A.N.formundaki A.N) elinizi vicdanınıza koyarak bir daha okuyun,anlamazsanız bir kere daha okuyun! Herhalde kör değilsiniz.Mahalle sakinlerinin haklarının nasıl gasp edilmek istendiğini göreceksiniz.
Biz sivil toplum kuruluşuyuz. Görevimiz halkın sıkıntılarını,rahatsızlıklarını,kanunlar ve hukuk çerçevesinde dile getirmek,eylemler yapmaktır.Biz siyasi bir faaliyet göstermiyoruz. Bu parti iyidir,bu parti kötüdür demiyoruz.Bize verilen destekler siyasi değildir.Mahalle sakinlerinin dertlerini,sıkıntılarını,gözyaşlarını gören sağdaki ve soldaki partilerin bize verdiği vicdan desteğidir.Bizim toplantılarımızda oy filan istemiyorlar.
Millet olduğumuzun bilinmelidir. Kaderde, kıvançta, iyi günde, kötü günde, bir olduğumuzun göstergesidir bunlar. Yüce rabbimizin kulu, peygamberimizin ümmeti olduğumuzun takiyyesiz ispatıdır.
Toki projesi yapılsın kimsenin canı yanmasın,hiç kimse mağdur olmasın. Bunu söyledik, söylüyoruz ve söylemeye devam edeceğiz.
Çözüm çok kolay nasıl. Mağdur olmayacağımızı canımızın yanmayacağını açıklayın.Gerekenleri yapın ‘’Lafla peynir gemisi yürümez’’ icraat gerekiyor.Mahalle sakinlerinin çok zor durumda olduklarını basın bildirilerimizde açıkladık. Moralleri, kimyaları bozuldu. Hasta olup hastanelerde yatanlar var. Rica ediyoruz bu işkenceye, gözyaşlarına son verin diye açıklamalar yaptık. Hiçbir adım atmadınız.Bu insanların dertlerine sıkıntılarına çare olmadınız,bizleri çağırıp da bu insanların sıkıntıları nelerdir diye sormadınız.Uzatmaya hiç gerek yoktu.
Biz sıkıntılarımızı,rahatsızlıklarımızı söyledik. Sizin de sıkıntılarımızı, mağduriyetimizi giderecek açıklamalar yapmanız gerekirdi; ama siz bizim sıkıntılarımızı giderecek açıklamalar yapmadınız. Eğer bizleri tatmin edecek açıklamalar yapsaydınız bu iş uzamadan biterdi.
Seçimler yakın diye sorunlarımızı,sıkıntılarımızı duyduğumuz rahatsızlıkları söylemeyelim mi?
Bize yapılmak istenilen haksızlıkları bugün de yarın da dile getireceğiz.Kanunlar ve hukuk çerçevesinde haklarımızı sonuna kadar arayacağız.
Biz Kaim-der olarak sadece mahalle sakinlerinin nasıl mağdur edilmeyeceğini açıklamanızı bekliyoruz.Kalp kırmaya, sağa-sola saldırmaya gerek yok.Belediye Başkanı gibi davranmanızı ve şehri emin olduğunuzu haklımıza görevinizdeyken göstermenizi diliyoruz.
KAİM-DER(Karatekin,Alibey,İnciliçeşme,Mimarsinan,Karataş Mahalleleri Güzelleştirme,Yardımlaşma ve Dayanişma Derneği)
KAİM-DER
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder